چکامه هام

شعرهای من

چکامه هام

شعرهای من

مشخصات بلاگ

اشعاری که تراوشات ذهن ودل خودم است.

آخرین مطالب

وصال یار

يكشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۱۲ ق.ظ

بر مزارم لاله را پرپرکنید

شعرحافظ را دوبیت از بر کنید

هلهله ، کف ، نقل و شیرینی ، نبات،

دف زنان و کف زنان شب سرکنید

باده وساغر بیارید وخُمی،

جای خیراتم زِ می لب تر کنید

رخت نو پوشید و نوشید از شراب

در وصالم عیش من باور کنید

شمع و آب و آینه با برگ سبز،

صد سَبَد پُر، از گل احمر کنید

مشک و عود و دودِ اسپند وگلاب،

آتش جان مرا مِجمَرکنید

چون به وصل یار شیرین می روم،

عاشقان را باخبر یکسر کنید

آیه ی إنّا اِلـَیهِ راجعون،

ذکرِتلقینِ مَن کافر کنید

نظرات  (۹)

فـــوقـــ الــعـــاده بـود.
پاسخ:
ممنون از حضورتان

سلام
سال نو مبارک
از شما دعوت میکنم با آمدن به این پست، با کسانی همراه شویم که یادشان ما را از غفلت و فراموشی باز میدارد و در این بحبوحه فساد برای هدایتمان چراغ روشنی هستند.

منتظر حضور و نظرات شما هستم:
http://ghasedoon.blog.ir/post/48
یا زهرا

پاسخ:
سلام
سال نو برشما مبارک
وممنون از حضورو دعوتت حتماً خدمت می رسم.
یاعلی
یازهرا


چه شعر زیبایی...آفرین
پاسخ:
خوش آمدی
ممنون
  • مداحان و هیئت های شیراز
  • لینک شدید

    بله

    بسیار زیبا


    موفق باشید

    یاعلی 

    پاسخ:
    ممنون ازحضور ونظرتون

  • غلامرضا سلطانی
  • سلام دوست خوبم
    انشالله سال پربرکتی داشته باشی

    لطفا به منم سر بزن و اگر خواستی لینک این پستتو در سایتم ثبت کن تا بقیه از طریق وب من وارد وبت بشن و از مطالبت استفاده کنن

    راستی میتونی در وب من مطالب امروز دنیای وبو ببینی...

    wikilinkes.ir/page/help

    پاسخ:
    سلام
    ممنون از حضور ودعوتت استفاده کردم
    موفق باشی
    یاعلی

    سلام:

    سپاس از حضورتون در «اوج پرواز»

    تولدتون در فضای مجازی مبارررررررررررک!!!!

    پاسخ:
    سلام
    وممنون از حضورتون
  • مداحان و هیئت های شیراز
  • سلام علیکم نوروزتان فاطمی
    سایت اطلاع رسانی محافل و مجالس مذهبی شیراز آماده تبادل لینک با شما میباشد.
    در صورت تمایل ما رو با نام سایت مداحان شیراز لینک کرده سپس اطلاع دهید تا شما رو لینک نماییم.
    یا فاطمه الزهرا(س)
    www.madahan-shiraz.blog.ir
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از حضورو دعوتت
    لینک شدی
    چون به وصل یار شیرین می روم،
    عاشقان را باخبر یکسر کنید
    پاسخ:
    ممنون از حضورت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی